2006/10/30

Pârtieeeeeeeee!

Te-mbrățisez cu cald; cu ploaie n-am.
Te-aș astepta cu o umbrelă-n geam
Să nu te-orbească soarele or luna -
E cer senin de săptămâni într-una
Și nu știu de visez or tu m-aștepți
Pe munți or prin răspântii de povești
Să dăm copilăria-n sanie la vale
Și să urlăm cât ține aerul din noi:
Pârtie, pârtie, pârtieeeeeeeee!

Te-mbrățișez cu cald; zăpada am lăsat-o-n frigider
A nins destul în noi cât pentru-n derdeluș decent
Să luăm punga de plastic și să zburăm fluent
Cu versuri albe-n dealuri, cu rime prinse-n ger.

E toamnă; dar eu visez la ierni pe ulițe prea pline
De glasul de bunici ce e pierdut și nu mai vine.
Te-mbrățișez cu cald; am interzis prin lege frigul...
Vino de mă îmbrățișează, copil ce vei petrece
Luând-o la vale-n mine, strigând cât ține cerul:
Pârtie, pârtie, pârtieeeeeeeee!